Monday, October 26, 2009

せんひゅうのしゅうまつにアムツラクでんしゃでシラクスへいきました。ともだちにあいました。

これはしゃしんです:




ともだちとおいしいたべものをたくさんたべました。わたしたちもえいがをみました。ビールをのみませんでした。たのしいでした。



I'm guessing within those short six sentences I just wrote are many grammar errors--すみません。

1 comment:

  1. Hello! I'm an University student in Japan.
    My name is Ruka:-)
    I think your Japanese is good!
    Don't be afraid to make mistake!
    I make mistake even I'm Japanese lol

    ReplyDelete